یه شب عاشقونه تو خوابت خزیدم

تو اون نازکای خیالت دویدم/

غمت بی نشونه. به گرداب می مونه

همه تلخیاتو به جونم خریدم/

سرم سایبون شد. دلم باغبون شد

گل حسرتو من ندونسته چیدم/

شب از نیمه رفته.هنوز چشم به راهم

که شاید به آغوش گرمت رسیدم/

غزل خوندم وبا ترانه شکستم

جدا شد دل من از هرچی شنیدم/

همین عشق یه روزی به من بال وپر داد

منو تا خدا برد. تو را اونجا دیدم/

سلام می کنم به تو به عادت همیشگی

تو اخم می کنی وباز حکایت همیشگی/

بخند وچاره کن مرا بی تو تباه می شوم

بی تو پر از وسوسه ی شب سیاه می شوم/

طلوع کن ستاره شو اگرچه شب بی انتهاست

بگو که باور بکنم صدا صدای آشناست/

بگو که دوست دارمت رفاقت همیشگی

هنوز می پرستمت به عادت همیشگی

هنوز می پرستمت به عادت همیشگی.

نگاه کن مرا ببین. چگونه زخم خورده ام

بیا کنارم بنشین. یه عمره دل سپرده ام/

میان بغض وهمهمه سکوت تکیه گاه بود

بیا که تنهایی من سراسر اشتباه بود/

همیشه با تو بودنم همیشه در خیال شد

رسیدنم به قلب تو برای من محال شد/

بگو که دوست دارمت رفاقت همیشگی

هنوز می پرستمت به عادت همیشگی 

هنوز می پرستمت به عادت همیشگی

وا کن اون چشم سیاتو. تا که خوابم بپره

نگا کن تا که نگات رنج وعذابم ببره/

تو همون عشقی که دل با دیدنت جون می گیره

وقتی می خندی دلم ناز نگاتو می خره/

وقتی می خندی دلم ناز نگاتو می خره/

واسه یکبار که شده اسم منو صدا بزن

نگو که عشق چیه؟ عاشق کیه؟ رهگذره/

من وتو برای هم ساده ترین قصه شدیم

بیا باهم بخونیم تا قصمون سر به سره/

تو همون عشقی که دل به دیدنت در به دره

وقتی می خندی دلم ناز نگاتو می خره/

وقتی می خندی دلم ناز نگاتو می خره/


من دارم یواش یواش شبیه بوف کور میشم

اگه پیشم نباشی خونه ی سوت وکور میشم/

گیج این زندگی ی سیاه شدم. آخرین ضربه ی نبضای منه

داره از ریشه می خشکه تن من. آخرین حبس نفسهای منه/

می خوام از خودم جدا شم. اما بی تو نمیشه

باید از پیله رها شم . اما بی تو نمیشه/

بیا دستامو بگیر. منو از مسخ خودم بیرون درآر

نزار اینجا بپوسم. منو تو زندون تن تنها نزار/

میدونم این آخرین شکل تنه. بعد از این رها شدن

داره چشمام تو رو فریاد می زنه.بعد از این رها شدن/

می خوام از خودم جدا شم. اما بی تو نمیشه

باید از پیله رها شم. اما بی تو نمیشه.